Sunday, March 25, 2007

9

(၉)
သညာ နိစၥ ၀ါ အနိစၥာ ၀ါတိ
အနိစၥာ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ
ဒုကၡံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ ကလ’ံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု "ဧတံ မမ ဧေသာ ဟမသၼိ ဧေသာ ေမ အတၱာ" တိ
ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ

(၉)
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ မွတ္သားမႈ သညာအေပါင္းသည္ ျမဲသေလာ၊ မျမဲသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ မျမဲပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္သညာတရားသည္ မျမဲ၊ ထိုမျမဲေသာ သညာတရားသည္ ဆင္းရဲသေလာ၊ ခ်မ္းသာသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား ဆင္းရဲ႐ိုးအမွန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္သညာတရားသည္ မျမဲ၊ ဆင္းရဲ၏။ ေဘာက္ျပန္ေျပာင္းလဲ တတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို ျမဲလည္းမျမဲ၊ ဆင္းရဲလည္းဆင္းရဲ၊ ေဘာက္လြဲေဘာက္ျပန္ ျဖစ္ေနေသာ သညာတရားကို "ဤသညာတရားကား ငါပုိင္ေသာဥစၥာတည္း၊ ဤသညာ တရားကား ငါျဖစ္၍ ေန၏၊ ဤသညာတရားကား ငါ၏အလိုသုိ႔လုိက္ေသာ အတၱ တည္း" ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ပါမည္ေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ မသင့္ပါဘုရား။

(9)

Is perception, Bhikkhus, permanent or impermanent?

Impermanent, Bhante.

And, Bhikkhus, what is impermanent, is that suffering or happiness?

Suffering, Bhante.

Then, Bhikkhus, what is impermanent, suffering, corruptible by nature, is it fitting to regard it thus, “This is mine, this am I, this is the self for me?”

Not fitting, Bhante.


No comments: