Sunday, March 25, 2007

10

(၁၀)
သခၤါရာ နိစၥာ ၀ါ အနိစၥာ ၀ါတိ
အနိစၥာ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ
ဒုကၡံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ ကလ’ံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု "ဧတံ မမ ဧေသာဟမသၼိ ဧေသာ ေမ အတၱာ" တိ
ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ

(၁၀)
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ ျပဳျပင္စီရင္မႈ သခၤါရအေပါင္းတို႔သည္ ျမဲကုန္သေလာ၊မျမဲကုန္သေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ မျမဲကုန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္သခၤါရတရားသည္ မျမဲ၊ ထိုမျမဲေသာ သခၤါရတရားသည္ ဆင္းရဲသေလာ၊ ခ်မ္းသာသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား ဆင္းရဲ႐ိုးအမွန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္သခၤါရတရားသည္ မျမဲ၊ ဆင္းရဲ၏။ ေဘာက္ျပန္ေျပာင္းလဲ တတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို ျမဲလည္း မျမဲ၊ ဆင္းရဲလည္းဆင္းရဲ၊ ေဘာက္လြဲေဘာက္ျပန္ျဖစ္ေနေသာ သခၤါရတရားကို "ဤသခၤါရတရားကား ငါပုိင္ ေသာဥစၥာတည္း၊ ဤသခၤါရ တရားကား ငါျဖစ္၍ေန၏၊ ဤသခၤါရတရားကား ငါ၏အလိုသုိ႔ လုိက္ေသာ အတၱတည္း" ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ပါမည္ေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ မသင့္ပါဘုရား။

(10)

Is mental formation, Bhikkhus, permanent or impermanent?

Impermanent, Bhante.

And, Bhikkhus, what is impermanent, is that suffering or happiness?

Suffering, Bhante.

Then, Bhikkhus, what is impermanent, suffering, corruptible by nature, is it fitting to regard it thus, “This is mine, this am I, this is the self for me?”

Not fitting, Bhante.




No comments: