Sunday, March 25, 2007

11

(၁၁)
၀ိညာဏံ နိစံၥ ၀ါ အနိစၥံ ၀ါတိ
အနိစၥံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါတိ
ဒုကၡံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ ကလ’ံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု "ဧတံ မမ ဧေသာဟမသၼိ ဧေသာ ေမ အတၱာ" တိ
ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ

(၁၁)
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ သိမႈ ၀ိညာဥ္ အေပါင္းသည္ ျမဲသေလာ၊ မျမဲသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ မျမဲပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္၀ိညာဥ္တရားသည္ မျမဲ၊ ထိုမျမဲေသာ ၀ိညာဥ္တရားသည္ ဆင္းရဲသေလာ၊ ခ်မ္းသာသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား ဆင္းရဲ႐ိုးအမွန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္၀ိညာဥ္တရားသည္ မျမဲ၊ ဆင္းရဲ၏။ ေဘာက္ျပန္ေျပာင္းလဲတတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို ျမဲလည္းမျမဲ၊ ဆင္းရဲလည္းဆင္းရဲ၊ ေဘာက္လြဲေဘာက္ျပန္ ျဖစ္ေနေသာ ၀ိညာဥ္တရားကို "ဤ၀ိညာဥ္တရားကား ငါပုိင္ေသာ ဥစၥာတည္း၊ ဤ ၀ိညာဥ္တရားကား ငါျဖစ္၍ေန၏၊ ဤ ၀ိညာဥ္တရားကား ငါ၏အလိုသုိ႔လုိက္ေသာ အတၱတည္း" ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ပါမည္ေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ မသင့္ပါ ဘုရား။

(11)

Is consciousness, Bhikkhus, permanent or impermanent?

Impermanent, Bhante.

And, Bhikkhus, what is impermanent, is that suffering or happiness?

Suffering, Bhante.

Then, Bhikkhus, what is impermanent, suffering, corruptible by nature, is it fitting to regard it thus, “This is mine, this am I, this is the self for me?”

Not fitting, Bhante.

No comments: