(၇)
တံ ကႎ မညထ ဘိကၡေ၀
႐ူပံ နိစၥံ ၀ါ အနိစၥံ ၀ါ တိ
အနိစၥံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါ တိ
ဒုကၡံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ
ကလ’ံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု "ဧတံ
မမ ဧေသာဟမသၼိ ဧေသာ ေမ အတၱာ" တိ
ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ
(၇)
(7)
တံ ကႎ မညထ ဘိကၡေ၀
႐ူပံ နိစၥံ ၀ါ အနိစၥံ ၀ါ တိ
အနိစၥံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ါ တံ သုခံ ၀ါ တိ
ဒုကၡံ ဘေႏၲ
ယံ ပနာ နိစၥံ ဒုကၡံ ၀ိပရိဏာမဓမၼံ
ကလ’ံ ႏု တံ သမႏုပႆိတံု "ဧတံ
မမ ဧေသာဟမသၼိ ဧေသာ ေမ အတၱာ" တိ
ေနာ ေဟတံ ဘေႏၲ
(၇)
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ ထိုသို႔ ငါဘုရားေမးေတာ္မူေသာ စကားကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္ၾကကုန္သနည္း။
႐ုပ္တရားသည္ ျမဲသေလာ၊ မျမဲသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ႐ုပ္တရားသည္ မျမဲပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္႐ုပ္တရားသည္ မျမဲ၊ ထိုမျမဲေသာ ႐ုပ္တရားသည္ ဆင္းရဲသေလာ၊ ခ်မ္းသာသေလာ။
ထိုမျမဲေသာ ႐ုပ္တရားသည္ ဆင္းရဲ႐ိုး အမွန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္႐ုပ္တရားသည္ မျမဲ၊ ဆင္းရဲ၏၊ ေဘာက္ျပန္ေျပာင္းလဲတတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထိုျမဲလည္း မျမဲ၊ ဆင္းလည္းဆင္းရဲ၊ ေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ ျဖစ္ေနေသာ ႐ုပ္တရားကို "ဤ႐ုပ္တရားကား ငါပိုင္ေသာ ဥစၥာတည္း။ ဤ႐ုပ္တရားကား ငါျဖစ္၍ ေန၏။ ဤ႐ုပ္တရားကား ငါ၏အလိုသို႔ လိုက္ေသာ အတၱတည္း" ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ပါမည္ေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းသည္ မသင့္ပါဘုရား။
႐ုပ္တရားသည္ ျမဲသေလာ၊ မျမဲသေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ႐ုပ္တရားသည္ မျမဲပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္႐ုပ္တရားသည္ မျမဲ၊ ထိုမျမဲေသာ ႐ုပ္တရားသည္ ဆင္းရဲသေလာ၊ ခ်မ္းသာသေလာ။
ထိုမျမဲေသာ ႐ုပ္တရားသည္ ဆင္းရဲ႐ိုး အမွန္ပါဘုရား။
ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ အၾကင္႐ုပ္တရားသည္ မျမဲ၊ ဆင္းရဲ၏၊ ေဘာက္ျပန္ေျပာင္းလဲတတ္ေသာ သေဘာရွိ၏။ ထိုျမဲလည္း မျမဲ၊ ဆင္းလည္းဆင္းရဲ၊ ေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ ျဖစ္ေနေသာ ႐ုပ္တရားကို "ဤ႐ုပ္တရားကား ငါပိုင္ေသာ ဥစၥာတည္း။ ဤ႐ုပ္တရားကား ငါျဖစ္၍ ေန၏။ ဤ႐ုပ္တရားကား ငါ၏အလိုသို႔ လိုက္ေသာ အတၱတည္း" ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းငွာ သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ပါမည္ေလာ။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရား ဤသို႔ စြဲလမ္းထင္ျမင္ ႐ႈဆင္ျခင္ျခင္းသည္ မသင့္ပါဘုရား။
(7)
What do you think of this Bhikkhus?
Is matter permanent or impermanent?
Impermanent, Bhante.
And, Bhikkhus, what is impermanent, is that suffering or happiness?
Suffering, Bhante.
Then, Bhikkhus, what is impermanent, suffering, corruptible by nature, is it fitting to regard it thus, “This is mine, this am I, this is the self for me?
Not fitting, Bhante.
No comments:
Post a Comment